شما می توانید کمک به بیماران دیالیز کلیوی مزمن بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شما می توانید کمک به بیماران دیالیز کلیوی مزمن بهبود عملکرد کلیه

شما می توانید بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی کمک به بهبود عملکرد کلیه؟ بسیاری از مردم ما این سوال را بپرسید. به عنوان یکی از شایع ترین درمان برای نارسایی مزمن کلیه، دیالیز نیز توسط بسیاری از مردم نگران است. بعدی، ما را به هم لطفا به می دانم که اگر می تواند کمک به بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی مزمن کلیه بهبود عملکرد کلیه است. هر گونه سؤال دیگر، شما می توانید با پزشکان ما آنلاین برای مشاوره رایگان چت.

دیالیز یک درمان جایگزین است و اغلب مورد استفاده برای پاک کردن خون. برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، بسیاری از مواد زائد در خون به علت از دست دادن عملکرد کلیه است. این مواد زائد در خون می تواند به اندام ها در بدن همراه با خون جریان و آسیب این ارگان به عنوان یک نتیجه از عوارض بسیاری از بیماران می تواند حمله کند. در حالی که بیماران دیالیزی می تواند کمک به حذف این مواد زائد از خون، و کمک به بیماران عوارض مراجعه کنید. اما از آن است که عملکرد بهبود عملکرد کلیه است. حتی بدتر، دیالیز طولانی مدت ممکن است منجر به از دست دادن کامل از عملکرد کلیه است. علاوه بر این، در بیماران دیالیزی باید درد زیادی ناشی از دیالیز تحمل و قدرت. به عنوان مثال، دیالیز است بهترین درمان برای نارسایی مزمن کلیه است.

هنگامی که سخن به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، درمان طب سنتی چینی یک انتخاب خوب برای شما است. در بیمارستان ما، نبرد ترکیب مای کانگ، پزشکی خوراکی چینی، دوز خارجی از حوضه حمام پزشکی و پا چینی می تواند رویای خود را تحقق بخشند. علاوه بر این، تمام داروهای ما با احتیاط از گیاهان طبیعی انتخاب شده است و هیچ آسیبی به بیماران. اگر شما علاقه مند در درمان خاص ما، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

در نتیجه، دیالیز ممکن است بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی کمک کند، بهبود عملکرد کلیه، اما درمان های ویژه ما می تواند کمک به کنترل بیماری و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، آیا نمی دهد تا، و امید در راه است.

 





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، دیالیز، عملکرد کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: